Prstence uranu - je to možné?
http://celestronimages.com/data/media/2/uranus_rgb.png
Procházel jsem různé fotografie naší sluneční soustavy, venuši, mars, jupitera, saturna u kterých jsem viděl mnoho detailů. Pak jsem se ale zaměřil na vzdálenější planety hlavně na uran... Prohledával jsem mnoho nekvalitních snímků minuty až hodiny až jsem narazil na jeden velmi zajímavý. Myslím že je to možná blbost, ale proto jsem založil toto téma...
Když se podíváte na snímek uvidíte krásného urana, ale koukněte se na okraj vrchní a spodní... Je to něco co by mohly být jeho prstence? Nebo je to jen rozptyl světla?
Procházel jsem různé fotografie naší sluneční soustavy, venuši, mars, jupitera, saturna u kterých jsem viděl mnoho detailů. Pak jsem se ale zaměřil na vzdálenější planety hlavně na uran... Prohledával jsem mnoho nekvalitních snímků minuty až hodiny až jsem narazil na jeden velmi zajímavý. Myslím že je to možná blbost, ale proto jsem založil toto téma...
Když se podíváte na snímek uvidíte krásného urana, ale koukněte se na okraj vrchní a spodní... Je to něco co by mohly být jeho prstence? Nebo je to jen rozptyl světla?
Snimek musis nahrat nekam na web a pak sem dat odkaz. Odkaz z tveho HDD je nam k nicemu.
Newton 203/1200, dobson
Refraktor CEL 102/500, AZ3
Triedry: Canon 15*50 IS, Meopta 8*25 a 6,5*32, Bresser 10*50, CEL 15*70
Foto.: Panasonic DMC-LZ8, Sony DSC-RX100 II, Canon EOS 1000 a 650
A taky jestli vůbec mohou být viditelné, protože uran je hodně daleko...
Ja tedy nic nevidim.
Newton 203/1200, dobson
Musíš se podívat opravdu pořádně skus to zoomovat, nebo ,,hýbat´´ monitorem... 
Ono ty snímky jsou takový zrádný, jsou úplně jiný jak ve skutečnosti. Mě to taky trvalo než jsem si toho všiml... Ale rozhodně si nechci vymýšlet.!
Ono ty snímky jsou takový zrádný, jsou úplně jiný jak ve skutečnosti. Mě to taky trvalo než jsem si toho všiml... Ale rozhodně si nechci vymýšlet.!