Zařízení již není v prodeji a s omezenou podporou. Mohu přidat i velké kufry na jeho transport. Jeho parametry jsou zde: https://www.astroshop.eu/telescopes/mea ... to/p,25179
Stále jsem měl problémy s jeho složitým zarovnáváním a jsem až příliš amatérský astronom, abych se tím prokousal.
Nemám představu o jeho aktuální ceně a tak můžete nabídnout za kolik sestavu odkoupíte. Důvod prodeje - kupuji si novou sestavu https://www.astroshop.eu/telescopes/ome ... 00/p,55124
na mnohem lepší montáži.
Telescope ACF-SC 356/2848 UHTC Starlock LX850 GoTo
Telescope ACF-SC 356/2848 UHTC Starlock LX850 GoTo
Prozatím úplný amatér.
Re: Telescope ACF-SC 356/2848 UHTC Starlock LX850 GoTo
Predsa len mi nedá, aby som sa neopýtal: Pod "zarovnávaním" myslíte kolimáciu?
To úplně ne. Spíš polární zarovnání. Všechno jede dobře. Když zadám objekt, tak Starlock najde nejbližší jasnou hvězdu. Přesně ji zaměří do středu kamery a pak jde na cíl a ten není uprostřed a někdy i mimo obraz. Netuším, kde by tam mohla být nějaká chyba, když to tu nejbližší hvězdu najde úplně přesně.
Prozatím úplný amatér.
Ahoj, problém, který zde popisujes není vecí montáze ale jejiho polarniho ustaveni a star alingmentu. Pokud si myslis, že koupís dalekohled za 700k a jeho paralaktickou montáž i tak blbe ustavis, bude ti najizdet stejne jako ten za 400k, ktereho se ted zbavujes...delat alingment na jednu hvezdu, kdyz pak prejedes pres pul oblohy taky neni uplne nejlepsi, vetsinou se pomoci rucky dela treba na 2/3 hvezdy napříč oblohou. pokud pouzivas kameru, asi by ani nebyl takovy problem propojit s pocitacem i montaz a pak pomoci astrometrie synchronizovat montaz podle toho kam kouka kamera a nasledne dojed do požadovaneho pole. ale proti gustu, 10mikron je preci jen jinde i technologicky. nicmene aby to pro tebe zase nebyly vyhozené peníze a nekupoval si pak dalekohled za milion a pul 

Samozřejmě toho nepohodlí bylo mnohem více.
Prozatím úplný amatér.