K oddeleniu by malo dôjsť vo výške 65 km. Pri tomto štarte dosiahla zostava maximálnu výšku 39 km. Separáciou to určite nebude. Vyzerá to tak, že už od začiatku štartu tam začalo niečo zlyhávať.
Svoje do toho jistě řekla akustika - rampa s ošizeným odvodem spalin a absence tlumení vodou jistě udělala svou práci. U takto výkonného stroje to je dost zarážející skutečnost...
Já bych si nehrál na to , jak to bylo napsáno ani na to, jak by zněl přesný překlad.
Skutečnost je taková, že každá raketa má autodestrukční systém, který má v plánu použít v okamžiku, kdy se řízení / trajektorie vymkne kontrole. A je jedno, jestli je to na příkaz operátora, nebo to je autonomní. V tomhle případě, podle posledních zpráv, zafungoval autonomní autodestrukční systém.
lepší rada žádná než špatná
milantos(šnek)centrum(puntík) cz
Děkuji MilAne, souhlasím, přestaňme tu slovíčkařit.
Co se nefunkčních motorů týče, připomíná mí to sovětskou raketu N1, která těch motorů měla taky hromadu a nebyl to dobrý směr vývoje podobně velkých nosičů: https://en.wikipedia.org/wiki/N1_(rocket)
William Optics FluoroStar 110, AFR-IV, ASI533MM Pro, EQ-6 R, Berlebach Planet, SVBony SV305M Pro, Intel NUC, DeepSkyDad AF3 a pár dalších kravin vlastní výroby Astrofotky