JaroslavJP
Napsal: 09. 11. 2023, 22:46
Vážení,
dnes jsem obdržel přístroj Seestar S50 od uživatele s nickem JaroslavJP. Zboží jsem uhradil po telefonické dohodě předem, částkou 16.300 Kč. Věřil jsem panu Jaroslavovi každé slovo a s nadšením přístroj Seestar očekával.
Bohužel, ihned po obdržení tohoto astrofotostrojku, který byl doručen téměř okamžitě po platbě, jsem zjistil, že je částečně nefunkční. Nelze se připojit přes USB a nedaří se navázat komunikaci v režimu Station Mode. To znamená, že není možné přenášet snímky do počítače. Navíc má závadu v nabíjení, kdy se zařízení nenabíjí na 100% kapacitu akumulátoru.
S panem Jaroslavem jsem ohledně těchto problémů čile telefonicky komunikoval, bohužel bez valného výsledku. Jeho odpovědi se omezovaly na omluvy a sliby řešení. Přestože jsem se ptal na možnost vrácení zboží, nedostal jsem jasnou odpověď. Netvrdím, že pan Jaroslav prodal poškozený přístroj úmyslně, je možné, že o závadách ani nevěděl, nicméně se mohl k problému postavit tak trochu zpříma a čelem.
Nemohu nezmínit, že, byť nejsem nejmladší, mám teď jistotu, že do budoucna podobný nákup neudělám.
NEMOHU DOPORUČIT TOHO PRODEJCE!
S pozdravem Petr Novák @ Kyblik @ Karneades
dnes jsem obdržel přístroj Seestar S50 od uživatele s nickem JaroslavJP. Zboží jsem uhradil po telefonické dohodě předem, částkou 16.300 Kč. Věřil jsem panu Jaroslavovi každé slovo a s nadšením přístroj Seestar očekával.
Bohužel, ihned po obdržení tohoto astrofotostrojku, který byl doručen téměř okamžitě po platbě, jsem zjistil, že je částečně nefunkční. Nelze se připojit přes USB a nedaří se navázat komunikaci v režimu Station Mode. To znamená, že není možné přenášet snímky do počítače. Navíc má závadu v nabíjení, kdy se zařízení nenabíjí na 100% kapacitu akumulátoru.
S panem Jaroslavem jsem ohledně těchto problémů čile telefonicky komunikoval, bohužel bez valného výsledku. Jeho odpovědi se omezovaly na omluvy a sliby řešení. Přestože jsem se ptal na možnost vrácení zboží, nedostal jsem jasnou odpověď. Netvrdím, že pan Jaroslav prodal poškozený přístroj úmyslně, je možné, že o závadách ani nevěděl, nicméně se mohl k problému postavit tak trochu zpříma a čelem.
Nemohu nezmínit, že, byť nejsem nejmladší, mám teď jistotu, že do budoucna podobný nákup neudělám.
NEMOHU DOPORUČIT TOHO PRODEJCE!
S pozdravem Petr Novák @ Kyblik @ Karneades