Astrofotograf do dokumentu

Diskuze o fenoménu přesvícené oblohy a všem souvisejícím.
Dokumentarista
Příspěvky: 3
Registrován: 08. 11. 2019, 10:36

Astrofotograf do dokumentu

#1

Příspěvek od Dokumentarista »

Dobrý den,

chtěl bych oslovit Vás astrofotografy. Jsem student filmové školy v Písku a budu točit dokument o české světelně znečištěné obloze. Do dokumentu sháním astrofotografa který by byl ochotný obejvit se v mém dokumentu, ukázat jak se fotí hvězdná obloha. Popřípadě člověka který by se semnou rád setkal a měl by chuť mě lehce zasvětit do astro tématiky.

Moc děkuji a budu se těšit na případné zájemce.
Tomáš Šimůnek
Uživatelský avatar
MilAN
Příspěvky: 24261
Registrován: 17. 04. 2004, 23:56
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Věk: 75

Re: Astrofotograf do dokumentu

#2

Příspěvek od MilAN »

Světelné znečištění a astronom - to je snad nejhorší spojení, kterým se lze prezentovat na veřejnosti. Chce to něco jiného než bědování astronomů nad světelným znečištěním. Toho spojení mají lidé už dost v televizi i sdělovacích prostředcích a jako pomoc tomuto fenoménu to je skoro kontraproduktivní. A není to přeci vůbec zásadní téma, proč proti tomu "bojovat" . Zkus něco jiného , nebo z jiné stránky - a hlavně tam, kde tomu rozumíš.
lepší rada žádná než špatná
milantos(šnek)centrum(puntík) cz
Uživatelský avatar
Cztwerec
Příspěvky: 8293
Registrován: 03. 02. 2007, 17:58
Bydliště: Břežany II.
Kontaktovat uživatele:

Re: Astrofotograf do dokumentu

#3

Příspěvek od Cztwerec »

Já bych do toho klidně šel. Ukázal bych, že při fotografování planet zase až takový problém světelné znečištění není, ikdyž jsem četl, že na kontrastu se to prý také projeví... A když k tomu svítí Měsíc je to vůbec nejlepší :D a nemusel bych přitom vůbec bědovat na lampy.
Lectorem iustus...
Uživatelský avatar
hades
Příspěvky: 3383
Registrován: 01. 11. 2017, 10:02
Věk: 41

Re: Astrofotograf do dokumentu

#4

Příspěvek od hades »

Poslal jsem SZ