Kresby Měsíce

Pozorování Slunce, Měsíce, planet, planetek, komet, meteorických rojů, atd.
Odpovědět
Zbych
Kontaktovat uživatele:

Re: Kresby Měsíce

Příspěvek od Zbych »

Neprovokuj takovou kresbou :D
Mám tendenci kreslit vše co vidím, ale je to opravdu náročné a hlavně se ještě musím učit. Podmínky byly průměrné, ale týden před touto kresbou byl výborný seeing, dával jsem stále větší a větší zvětšení a skončil u cca 400x. Byl to neuvěřitelný pohled na Měsíc. "Objel" jsem ho celý, i okraj temné strany, kde byly vidět jasnější krátery – je to zajímavý pohled.
Naposledy upravil(a) Zbych dne 16. 04. 2022, 11:55, celkem upraveno 1 x.
Artaban
Věk: 57

Re: Kresby Měsíce

Příspěvek od Artaban »

Zbych : Jó omlouvám se malinko jsem to přehnal :) . No ale popravdě toho týpka neznáme a i když popisuje složitost kresby,

Troy after learning a technique created from a Mr. Scott Mellish this is how I Sketch most of my sketches starting with black board or contour paper then i make powdered charcoal or pastel powders which you can make by sanding and making fine powder then you apply with Brushes, next you can sketch in the the finer details with Generals line of monochromatic pencils & # 558 white charcoal pencil also using conte & pastel pencils for tonal gradations which I use a variety of blending stubs to blend and soften edges , then using Magic Rub eraser removing powder reveling the darker shadows and tonal values then I seal the Sketch with a Spectra charcoal protective sealer , at this point the Sketch is finished . In order to display the Sketch I take a picture of it on my cellphone and usually there are reflected light anomalies which I tweak in Photoshop Express a free app , and Samsung photo editor which is on my phone and now the image looks as good or even better especially not having to use a white gel pen to paint the brighter stars.

I hope this has given you clarity in my Sketching process. Thanks

tak co se týče pozorování a zakreslení některých detailů, tak si to dost dobře nedokážu představit.
Dno kráteru Plato, je supr a je zakresleno a odpozorováno myslím velice pěkně. Ovšem když se podíváte na těsné okolí kráteru, tak mi to trochu rozum nebere. Je to moc složitý terén na detailní a hlavně přesné pozorování.
Klobouk ale dolů a já bych to nedal ani z polovičky :)
https://www.cloudynights.com/topic/8194 ... er-repost/
Refraktor achromát VOD Turnov 172/1654   refraktor TS ED 102/714 triedr Nikon Monarch 7/ 8x30, triedr VIXEN Foresta 8x56 WP, triedr Kowa BD 8x32 XD Prominar
http://planety.g6.cz/
Odpovědět