BAZAR

Vaše náměty a připomínky k tomuto fóru.
Odpovědět
-karneades-
Příspěvky: 1770
Registrován: 28. 10. 2007, 15:49

BAZAR

#1

Příspěvek od -karneades- »

navrhuji to vlakno zcela vyradit ze zdejsiho fora, prijde mi, ze posledni dobou jsou zde vyjma totalnich ptakovin veci zcela neprodejne, pokud se tedy clovek nesnizi k cene, kdy si o nem ostatni mysli, ze je uplne blbej-jako treba ja, urazi me to a nedovedu si vysvetlit, proc kdyz zijou firmy jako Binox, Supra, Matousek, Holubec...... ktere prodavaji to same zbozi za uplne jinou cenu, jsou drazsi veci zde na AF zcela neprodejne, nebo jsou snad lidi tak v prdeli, ze jim nezbyvaji na konicky penize?
Mozna nekterym prijdu jako vekslak, ale neni to tak, na zdejsich prodejich (kdyz uz k nim doslo) jsem vzdy neskutecne tratil, jsem posedly technikou a nechavam si pouze to nej, co lze na trhu zakoupit, bohuzel v minulosti jsem se ubiral trosku jinou cestou a co s temi prebytky ze?
Vzchopte se, sahnete do struzoku a at se ten bazar zacne trosinku hybat, dyt takto to neni normalni, nekdy mam chut ty prebytky radeji vyhodit do popelnice, nez se ponizovat dampigovou cenou

nejdriv jsem to nechtel uvadet, ale aby mi par blbecku nabizelo do mailu za zarizeni v hodnote 45 tisic ceny, ze kterych je mi k smichu, to je vrchol drzosti !
Uživatelský avatar
MaG
Příspěvky: 11389
Registrován: 06. 04. 2002, 21:22
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

BAZAR

#2

Příspěvek od MaG »

Já myslím, že sis ocela odpověděl a vlastně ti jde spíš o rozhýbání vod.