
Pro překlopení bys musel dostat těžiště vozidla za svislici vztyčenou ze spojnice mezi dvojicí kol na té straně, která by zůstala na zemi. V praxi řekněme tedy při šířce auta 1.5m a poloze těžiště cca. 0.5m nad zemí bys auto musel naklopit na nějakých alespoň 56 stupňů, aby přepadlo.
Podle mě je naprosto vyloučené, aby jakýkoli běžný vítr (i vichřice) překlopila stojící auto. Maximálně tak nějaký extrémní jev (tornádo, hurikán), kde jsou ty rychlosti opravdu vysoké. Ale to už bys tam dávno neměl astrotrac

Je potřeba si uvědomit, že odpružení+tlumiče jsou relativně měkké. Přemáháš pouze odpor pružiny a v pohodě rozhoupeš auto rukou, při troše snahy a s využitím rezonance klidně i až jdou tlumiče na doraz, ale k dalšímu zvednutí (tedy skutečnému odlepení kol od země) už je potřeba té síly podstatně víc.
Tedy začal bych panikařit v okamžiku, kdy by se začala odlepovat kola od země, prostě kdy by se jedna strana auta začala zvedat do vzduchu. Tam by pak opravdu začal hrozit efekt, že vítr auto nakloní, čím se zvětší plocha kladoucí odpor, a celý jev se tím umocní, vítr pak auto podebere a převrátí. Ale jak říkám, to bude o vichřici někde velmi hrubým odhadem kolem 200 km/h, kor takovéhle nízké auto. Kamion, nebo náklaďák s plachtou, to by byla jiná.