V Brně prodávají kopuli
- Karell
- Příspěvky: 5610
- Registrován: 24. 04. 2009, 09:58
- Bydliště: Brána do Krkokonoš
- Kontaktovat uživatele:
V Brně prodávají kopuli
Homere, také nic ve zlém, ale za 1) nikde nepíšu, že jsem v podobných institucích vůbec kdy působil. 2) Citujete způsob zacházení s majetkem s cenou pořízení do 20 000,- Kč ( bod 3.3.1 ), pro kupoli ovšem platí až následující bod, 3.3.2.
- Karell
- Příspěvky: 5610
- Registrován: 24. 04. 2009, 09:58
- Bydliště: Brána do Krkokonoš
- Kontaktovat uživatele:
V Brně prodávají kopuli
Pánové, i přes vaše velké rozhořčení, jak HaP chce pro ně nevýhodně prodat, by přeci měla zaznít radost, jak výhodně jste koupili 
Nepředpokládám, že to někdo z vás koupí a obávám se , že ta pěkná kopule skončí, stejně jako jiné, kydysi prodávané, jako unikátní zahradní domeček
. Kéž by se našel někdo, kdo ji koupí za 50.000 a využije ji ( a nejen lacino pořídí.....).
Milane, máte samozřejmě pravdu, já jsem ale považoval za nutné v tomto případě se postavit na stranu HaP, protože včera byla poprvé Homerem obviněna z toho, že se chová nehospodárně. Přidali se k tomu další. Také ti, kteří netuší, jaká pravidla v takových případech pro PO platí...

Nepředpokládám, že to někdo z vás koupí a obávám se , že ta pěkná kopule skončí, stejně jako jiné, kydysi prodávané, jako unikátní zahradní domeček

Milane, máte samozřejmě pravdu, já jsem ale považoval za nutné v tomto případě se postavit na stranu HaP, protože včera byla poprvé Homerem obviněna z toho, že se chová nehospodárně. Přidali se k tomu další. Také ti, kteří netuší, jaká pravidla v takových případech pro PO platí...
V Brně prodávají kopuli
Jsem téhož názoru. Přání, prodat to výhodně za 100 a více tisíc, patří opravdu do pohádek . Bude dobře, pokud se to vůbec prodá a využije.
lepší rada žádná než špatná
milantos(šnek)centrum(puntík) cz
milantos(šnek)centrum(puntík) cz
V Brně prodávají kopuli
Děkuji všem. Takže už tam nebude. To je ale škoda.
- Algol77 (Jakub Koukal)
- Příspěvky: 1502
- Registrován: 26. 01. 2004, 21:47
- Bydliště: Kroměříž
- Věk: 48
- Kontaktovat uživatele:
V Brně prodávají kopuli
Popravdě tahle nabídka se neodmítá...nicméně v současné době nedisponuji dostatečným množstvím erárních peněz na to, abych postavil pod ni (a hlavně do ní) zbytek...místo by na druhou kupoli ještě bylo, včera sem se na to z terasy díval:-)
Takže ač nerad, mno....
Takže ač nerad, mno....

Vybavení: Newton 240/1200+refraktor 110/1600 na paralaktice z dob krále klacka, Dobson 200/1200, 1 x Watec 902H2 Ultimate, 1 x VE 6047, 7 x KPF 131 HR...a spacáky s terénní plechovkou Peugeot 405
- MaG
- Příspěvky: 11685
- Registrován: 06. 04. 2002, 21:22
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
V Brně prodávají kopuli
Myslím, že kdybych přišel na město Jablonec s tím, že chci koupit kopuli a provozovat v ní to, co jsem vždy chtěl, stejně to nedopadne, byť by mi přispěli na pět let dopředu vším, co mohou.. takže je tu asi dost lidí, co by to dokázali využít, ale nemají na to pozemek a nebo prostředky. A to je škoda.
Martin Gembec, Astronomické události
EQ6 OnStep, WO FLT98+WO AFR-IV 0.8x, Orion Optics CT8 200/900 s Paracorrem, ZWO ASI294MC Pro, Canon 6Dmod, 30Dmod
EQ6 OnStep, WO FLT98+WO AFR-IV 0.8x, Orion Optics CT8 200/900 s Paracorrem, ZWO ASI294MC Pro, Canon 6Dmod, 30Dmod
V Brně prodávají kopuli
Dobson SW 250/1200, N 150/750, ED80/600 na AZ-4, TELE VUE Paracorr, Panoptic 24mm 68°, Nagler 13,9,7,5, 3.5mm 82°, SW Planetary 8,7,6,5,4mm UWA-58°, 2"SW/SWA 38mm 70°, Celestron 15x70, UHC Lumicon, UHC-S BDP, CLS Astronomik, 2x Polarizační BDP
V Brně prodávají kopuli
Smiřme se s tím, že už to nebude hvězdárna , aletechnicko- kulturně vzdělávací zařízení, a díky planetáriuto bude mít i něco společného s astronomií.
Snad to tak hrozný nebude, jak psal Milan, že už to hvězdárna nebude.
V areálu hvězdárny mimo budovu jsou ještě dvě kopule. Jedna patří nějaké škole, už si nevzpomenu které a ta druhá je hvězdárny pro návštěvníky, kde je k dispozici 20cm refraktor. Doufám, že to tak bude i v budoucnu, protože kopule jsou i na obrázku budoucího leteckého pohledu:
Snad to tak hrozný nebude, jak psal Milan, že už to hvězdárna nebude.
V areálu hvězdárny mimo budovu jsou ještě dvě kopule. Jedna patří nějaké škole, už si nevzpomenu které a ta druhá je hvězdárny pro návštěvníky, kde je k dispozici 20cm refraktor. Doufám, že to tak bude i v budoucnu, protože kopule jsou i na obrázku budoucího leteckého pohledu:
Dobson SW 250/1200, N 150/750, ED80/600 na AZ-4, TELE VUE Paracorr, Panoptic 24mm 68°, Nagler 13,9,7,5, 3.5mm 82°, SW Planetary 8,7,6,5,4mm UWA-58°, 2"SW/SWA 38mm 70°, Celestron 15x70, UHC Lumicon, UHC-S BDP, CLS Astronomik, 2x Polarizační BDP
V Brně prodávají kopuli
Myslím, že kdybych přišel na město Jablonec s tím, že chci koupit kopuli a provozovat v ní to, co jsem vždy chtěl, stejně to nedopadne, byť by mi přispěli na pět let dopředu vším, co mohou.. takže je tu asi dost lidí, co by to dokázali využít, ale nemají na to pozemek a nebo prostředky. A to je škoda.
No vidíš to,nejsi sám...
Já před 2 roky městu nabízel vhodný vlastní pozemek pro hvězdárnu.
http://kamii.webgarden.cz/pozorovaci-mi ... chata.html
100 tis z kupní ceny bych jim dal obratem jako sponzorský dar pro stavbu hvězdárny.Měl jsem domluvenou koupi i velké paralaktické montáže za suprovou cenu a zdarma bych jim dal optiku pro 300 mm Cassegrain,který bych jim pomohl dát dohromady. Též jsem jim nabízel i bezplatné správcovství a bezplatnou zápůjčku svých přístrojů do vybavení hvězdárny. Myslíš,že 3 měsíční jednání s radou města nějak hnulo???
Hnulo se mi jen svědomí a názor,že už nikdy více!!!
Ta kopule je opravdu parádní kup.Být to za humny,tak neváhám! I drobné základy pod takovouto kopuli by nebyl problém.
HaP Brno... Nedejte na nejvyšší finanční výnos,já bych hledal spíše plné využití někde u sdružení,kroužků astronomie,kde by tato pěkná kopule dále sloužila mnoho let svému účelu.
No vidíš to,nejsi sám...
Já před 2 roky městu nabízel vhodný vlastní pozemek pro hvězdárnu.
http://kamii.webgarden.cz/pozorovaci-mi ... chata.html
100 tis z kupní ceny bych jim dal obratem jako sponzorský dar pro stavbu hvězdárny.Měl jsem domluvenou koupi i velké paralaktické montáže za suprovou cenu a zdarma bych jim dal optiku pro 300 mm Cassegrain,který bych jim pomohl dát dohromady. Též jsem jim nabízel i bezplatné správcovství a bezplatnou zápůjčku svých přístrojů do vybavení hvězdárny. Myslíš,že 3 měsíční jednání s radou města nějak hnulo???
Hnulo se mi jen svědomí a názor,že už nikdy více!!!
Ta kopule je opravdu parádní kup.Být to za humny,tak neváhám! I drobné základy pod takovouto kopuli by nebyl problém.
HaP Brno... Nedejte na nejvyšší finanční výnos,já bych hledal spíše plné využití někde u sdružení,kroužků astronomie,kde by tato pěkná kopule dále sloužila mnoho let svému účelu.
SW102/500, SW ED100/900, R100/1500, R125/1583, N127/646, R140/1543, R150/1800, C150/2250, N152/1178, N170/1022, NCN310/1768/5970,... + další sklíčka do 0,75m.
V Brně prodávají kopuli
Doprava nadměrného nákladu po veřejných komunikacích musí splňovat požadavky vyhlášky stanovené ministerstvem dopravy (viz příloha č. 2). A to kopule o průměru 5,6 m a výšce 3 m rozhodně je. (tzn.že při přepravě, kopule opravdu zabírá téměř celé dva jízdní pruhy, takže na komunikacích 1. a nižších tříd zcela zablokuje dopravu na pozemní komunikaci v obou směrech !!!) Vyhláška jasně říká, že takový náklad je možné přepravovat po pozemních komunikacích pouze za doprovodu pomocných doprovodných vozidel a asistence dopravní policie, která pak řídí a usměrňuje provoz v místě přepravy. Pokud takový náklad chci přepravovat, pak musí být vypracován plán trasy, který musí být schválen příslušnými státními a krajskými orgány. Na základě vyřízení všech těchto povolení je možné teprve vyjet na komunikaci. (pozor : Pokud přepravujete náklad mezi různými kraji, pak se k tomuto musí vyjádřit a podat souhlasná stanoviska i orgány dalších dotčených krajů.)
Jak píše Angol_77, největší průšvih bude vymotat se s takovým nákladem z centra Brna, kde zcela určitě bude muset být usměrňována doprava pomocí příslušníků policie. Další podstatný průšvih vidím hned na začátku trasy. Při výjezdu po komunikaci od hvězdárny se dráha nákladu bude křížit s tramvajovým elektrickým vedením (bohužel je v obou směrech,v místě nájezdu na hlavni komunikaci, takže se mu nevyhnete), kterým protéká el. proud s vysokým napětím několika desítek kVoltů. Muselo by se vejít do jednání s provozovatelem tramvajové dopravy v Brně, aby se postupně vypínaly úseky, kterými bude náklad projíždět. (v ideálním případě by stačilo kvůli přeskokům kročejového VN pouze vypnout, ale v okamžiku křížení troleje s dráhou nákladu bude nutno mechanicky trolej nadzvedávat nebo ji rozpojovat, aby náklad pod trolejí vůbec mohl projet.) Takových blbinek na trase bude pravděpodobně více. (domovní přípojky tažené vzduchem, pouliční osvětlení, telefoní vedení a td). To vše jsou věci, kterých si člověk jedoucí v autě při běžném provozu ani moc nevšimne, ale při samotném aktu dopravy nadměrného nákladu hrají zcela fatální roli pro zásadní navyšování nákladů ceny za skutečnou dopravu, oproti ideální ceně stanovené dopravci, dle nějakých kilometrových tarifů.
Takže ideální náklady na dopravu zahrnující pouze převoz již naloženého nákladu.Podle informací mnou oslovených tří dopravců se budou pohybovat náklady někde mezi 100 až 120 tisíci korunami českých na 100 km přepravní vzdálenosti.K této ceně je nutno připočítat vícenáklady za pomocné práce (elektrikáři, telekomunikace, technici tramvajové dopravy a možná další obory dle skutečných problémů), dále pak náklady za přistavění jeřábu, který náklad naloží v Brně a pak dalšího jeřábu, který jej vyloží na očekávaném místě určení. Z výše uvedených skutečností jasně vyplívá zásadní informace, že skutečná cena za dopravu se vyšplhá do "zajímavých astronomických výšin" , které budou značně přesahovat ideální kalkulaci ceny stanovenou dopravci při počátečním nacenění v okamžiku příjmu objednávky.
Proto bych rád včas vyzval idealisty, kteří létají kdesi ve hvězdách, aby přistáli nohama na Zemi a začali reálně bez nějakých emocí přemýšlet nad skutečnou realitu věci.
Omlouvám se všem tzv. "internetovým rádcům" pokud se Jich, můj názor (podložený odpovědí na dotazy, na konkrétních místech), nějakým způsobem dotknul. Ale prosím Vás uvědomte si, že pokud se některý naivní méně zkušený čtenář této diskuze dostane do situace, že se rozhodne na základě vašich rad a doporučení jít do této akce (koupě kopule). Pak na základě vašich zkreslených (avšak doufám dobře míněných) rad, může se takto dostat do fatálních finančních či jiných problémů přesahující možnosti většiny smrtelníků, vyplívající z neznalosti věci nebo zkreslení informací vámi podaných.Uvažujte v těchto případech i o vlastní zodpovědnosti za podávané rady. Něco jiného je, když při akademické diskuzi o astro problému dospějete k názoru,že použití takové nebo onaké optiky je výhodnější, nežli jiné, a pak nový majitel zjistí, že to vše není až tak růžové a bylo by potřeba použít jiný systém. Takhle pak chudák majitel zjistí, že vyhodil zbytečně určitou částku peněz za věc, která mu nevyhovuje a snaží se pak věc nabídnout pomocí astroburzy někomu jinému, aby eliminoval ztráty. Bohužel u takových věcí jako je tato obrovská kopule, už by nový majitel po vystřízlivění a radosti z koupi kopule, zjistil že je v pr...li !!!!
Samotná cena nabízené kopule je na první pohled opravdu pro kupujícího přijatelná a atraktivní, ale nezapomeňte na výše uvedené problémy a vícenáklady s dopravou.
Navíc jsem se dnes byl na kopuli podívat na místě a zjistil jsem další zatím opomíjený problém, který však dosti podstatně navýší celkový finanční obnos za kopuli. Tento obnos totiž padne na zhotovení nosné masivní kruhové kolejnice, která se musí přidělat ke spodku kopule a dále pak je nutné vyrobit 6 až 8 podvozků (koleček) , na kterých se bude kopule i s nosnou kolejnicí otáčet.
Jak píše Angol_77, největší průšvih bude vymotat se s takovým nákladem z centra Brna, kde zcela určitě bude muset být usměrňována doprava pomocí příslušníků policie. Další podstatný průšvih vidím hned na začátku trasy. Při výjezdu po komunikaci od hvězdárny se dráha nákladu bude křížit s tramvajovým elektrickým vedením (bohužel je v obou směrech,v místě nájezdu na hlavni komunikaci, takže se mu nevyhnete), kterým protéká el. proud s vysokým napětím několika desítek kVoltů. Muselo by se vejít do jednání s provozovatelem tramvajové dopravy v Brně, aby se postupně vypínaly úseky, kterými bude náklad projíždět. (v ideálním případě by stačilo kvůli přeskokům kročejového VN pouze vypnout, ale v okamžiku křížení troleje s dráhou nákladu bude nutno mechanicky trolej nadzvedávat nebo ji rozpojovat, aby náklad pod trolejí vůbec mohl projet.) Takových blbinek na trase bude pravděpodobně více. (domovní přípojky tažené vzduchem, pouliční osvětlení, telefoní vedení a td). To vše jsou věci, kterých si člověk jedoucí v autě při běžném provozu ani moc nevšimne, ale při samotném aktu dopravy nadměrného nákladu hrají zcela fatální roli pro zásadní navyšování nákladů ceny za skutečnou dopravu, oproti ideální ceně stanovené dopravci, dle nějakých kilometrových tarifů.
Takže ideální náklady na dopravu zahrnující pouze převoz již naloženého nákladu.Podle informací mnou oslovených tří dopravců se budou pohybovat náklady někde mezi 100 až 120 tisíci korunami českých na 100 km přepravní vzdálenosti.K této ceně je nutno připočítat vícenáklady za pomocné práce (elektrikáři, telekomunikace, technici tramvajové dopravy a možná další obory dle skutečných problémů), dále pak náklady za přistavění jeřábu, který náklad naloží v Brně a pak dalšího jeřábu, který jej vyloží na očekávaném místě určení. Z výše uvedených skutečností jasně vyplívá zásadní informace, že skutečná cena za dopravu se vyšplhá do "zajímavých astronomických výšin" , které budou značně přesahovat ideální kalkulaci ceny stanovenou dopravci při počátečním nacenění v okamžiku příjmu objednávky.
Proto bych rád včas vyzval idealisty, kteří létají kdesi ve hvězdách, aby přistáli nohama na Zemi a začali reálně bez nějakých emocí přemýšlet nad skutečnou realitu věci.
Omlouvám se všem tzv. "internetovým rádcům" pokud se Jich, můj názor (podložený odpovědí na dotazy, na konkrétních místech), nějakým způsobem dotknul. Ale prosím Vás uvědomte si, že pokud se některý naivní méně zkušený čtenář této diskuze dostane do situace, že se rozhodne na základě vašich rad a doporučení jít do této akce (koupě kopule). Pak na základě vašich zkreslených (avšak doufám dobře míněných) rad, může se takto dostat do fatálních finančních či jiných problémů přesahující možnosti většiny smrtelníků, vyplívající z neznalosti věci nebo zkreslení informací vámi podaných.Uvažujte v těchto případech i o vlastní zodpovědnosti za podávané rady. Něco jiného je, když při akademické diskuzi o astro problému dospějete k názoru,že použití takové nebo onaké optiky je výhodnější, nežli jiné, a pak nový majitel zjistí, že to vše není až tak růžové a bylo by potřeba použít jiný systém. Takhle pak chudák majitel zjistí, že vyhodil zbytečně určitou částku peněz za věc, která mu nevyhovuje a snaží se pak věc nabídnout pomocí astroburzy někomu jinému, aby eliminoval ztráty. Bohužel u takových věcí jako je tato obrovská kopule, už by nový majitel po vystřízlivění a radosti z koupi kopule, zjistil že je v pr...li !!!!
Samotná cena nabízené kopule je na první pohled opravdu pro kupujícího přijatelná a atraktivní, ale nezapomeňte na výše uvedené problémy a vícenáklady s dopravou.
Navíc jsem se dnes byl na kopuli podívat na místě a zjistil jsem další zatím opomíjený problém, který však dosti podstatně navýší celkový finanční obnos za kopuli. Tento obnos totiž padne na zhotovení nosné masivní kruhové kolejnice, která se musí přidělat ke spodku kopule a dále pak je nutné vyrobit 6 až 8 podvozků (koleček) , na kterých se bude kopule i s nosnou kolejnicí otáčet.
V Brně prodávají kopuli
pokračování textu-
ZDE odhaduji náklad na 35 až 40 tisíc Kč, včetně materiálu a práce.Jinak momentální stav kopule hovoří jasně: pro astro-použití v tomto stavu je kopule nepoužitelná.!!!!! Momentální stav odpovídá spíše pro využití na zahrádce jako avantgardní kopulovitý přístřešek nebo uzavíratelná kůlnička na nářadí.
PS: VAROVÁNÍ---- Jeden z oslovených dopravců se mi pokoušel nabídnout přepravu sice za velmi atraktivní cenu, ale bez doprovodu policie.(tím chtěl ušetřit a snížit nabízenou přepravní cenu a také obejít některé problémy se schvalováním a vytyčením trasy.) Zřejmě někteří dopravci takto postupují při přepravě méně rozměrných nákladů než je tato kopule. Problém totiž nastane v okamžiku, když některý vytočený řidič při dlouhém čekání v koloně aut (čekající až náklad odbočí z trasy), vytočí telefonní číslo na policii s dotazem co je to za bord..l ,že o přepravě takového nákladu v dostatečném časovém předstihu neinformovali ostatní řidiče.A pak je to již jasné, co by následovalo. Odstavení nákladu s tahačem na nejbližším možném místě s možností pokračování v přepravě až za několik dní. Tedy po vyřízení výše uvedených formalit a splnění všech podmínek včetně mastné pokuty.(No majitel kopule by teoreticky mohl býti v pohodě ale....) Uvědomte si, že náklady na dopravu by dopravce po takové nucené zastávce okamžitě podstatně zvednul. Navíc otázka zní: Co by asi zbylo po několika dnech či nocích, na korbě odstaveného tahače??? Obávám se, že na místo určení, by bylo majiteli bývalé kopule, dopraveno dopravcem zajímavé dřevěné torzo připomínající dřevěnou kůlničku na dříví ve tvaru kopule s otevíracími vrátky.( a to pouze v lepším případě.) Někteří sběratelé neželezných kovů nepohrdnou ani dobře vyschlým formátovaným dřívím.
Na závěr bych použil citát pana Wericha " Nechci slevy za darmo". Je tedy jasné že v kontextu všech (nebo alespoň většiny ) nám známých informací již vyvolávací cena kopule 50 tis. + uvedené náklady nebude až tak super bomba.
Zdravím Honza.
ZDE odhaduji náklad na 35 až 40 tisíc Kč, včetně materiálu a práce.Jinak momentální stav kopule hovoří jasně: pro astro-použití v tomto stavu je kopule nepoužitelná.!!!!! Momentální stav odpovídá spíše pro využití na zahrádce jako avantgardní kopulovitý přístřešek nebo uzavíratelná kůlnička na nářadí.
PS: VAROVÁNÍ---- Jeden z oslovených dopravců se mi pokoušel nabídnout přepravu sice za velmi atraktivní cenu, ale bez doprovodu policie.(tím chtěl ušetřit a snížit nabízenou přepravní cenu a také obejít některé problémy se schvalováním a vytyčením trasy.) Zřejmě někteří dopravci takto postupují při přepravě méně rozměrných nákladů než je tato kopule. Problém totiž nastane v okamžiku, když některý vytočený řidič při dlouhém čekání v koloně aut (čekající až náklad odbočí z trasy), vytočí telefonní číslo na policii s dotazem co je to za bord..l ,že o přepravě takového nákladu v dostatečném časovém předstihu neinformovali ostatní řidiče.A pak je to již jasné, co by následovalo. Odstavení nákladu s tahačem na nejbližším možném místě s možností pokračování v přepravě až za několik dní. Tedy po vyřízení výše uvedených formalit a splnění všech podmínek včetně mastné pokuty.(No majitel kopule by teoreticky mohl býti v pohodě ale....) Uvědomte si, že náklady na dopravu by dopravce po takové nucené zastávce okamžitě podstatně zvednul. Navíc otázka zní: Co by asi zbylo po několika dnech či nocích, na korbě odstaveného tahače??? Obávám se, že na místo určení, by bylo majiteli bývalé kopule, dopraveno dopravcem zajímavé dřevěné torzo připomínající dřevěnou kůlničku na dříví ve tvaru kopule s otevíracími vrátky.( a to pouze v lepším případě.) Někteří sběratelé neželezných kovů nepohrdnou ani dobře vyschlým formátovaným dřívím.
Na závěr bych použil citát pana Wericha " Nechci slevy za darmo". Je tedy jasné že v kontextu všech (nebo alespoň většiny ) nám známých informací již vyvolávací cena kopule 50 tis. + uvedené náklady nebude až tak super bomba.
Zdravím Honza.
- Zbych
- Příspěvky: 1508
- Registrován: 07. 11. 2009, 12:33
- Bydliště: Dačicko, okr. Jindřichův Hr.
- Kontaktovat uživatele:
V Brně prodávají kopuli
Díky za pěkný pesimistický příspěvek (hlavně závěr)
. Myslím, že každý, kdo nad tím uvažuje není takový diletant, aby mu nedošlo, že kopuli nenaloží na valník a jede. To byla také hned má první otázka, co náklady na dopravu.
Také mne napadlo, jestli by nakonec nebyl jednodušší vrtulník
.
Jasně, že je v tomto stavu nepoužitelná, ale to je v inzerátu napsáno, že je bez spodní kruhové kolejnice a opět, pokud by ji chtěl někdo na astro použít, tak s tím musí počítat.
Když to shrnu, problémem není cena samotné kopule ani její stav (evidentně je perfektní), ale jak ji z Brna vůbec dostat a náklady na dopravu a logistiku.
A pokud si někdo nechá udělat spodek, je v pohodě použitelná.

Také mne napadlo, jestli by nakonec nebyl jednodušší vrtulník

Jasně, že je v tomto stavu nepoužitelná, ale to je v inzerátu napsáno, že je bez spodní kruhové kolejnice a opět, pokud by ji chtěl někdo na astro použít, tak s tím musí počítat.
Když to shrnu, problémem není cena samotné kopule ani její stav (evidentně je perfektní), ale jak ji z Brna vůbec dostat a náklady na dopravu a logistiku.
A pokud si někdo nechá udělat spodek, je v pohodě použitelná.
V Brně prodávají kopuli
A proč ji všichni chtějí odvážet celou, když byla montována sešroubováním přímo na místě? Jistě nebude rozebrání jednoduché, ale já bych začal prověřením této možnosti.
tel 608 920 902 Nemám rád tenhle stát.
V Brně prodávají kopuli
To by sice možnost také byla, ale když ji sešroubovávali, tak zcela jistě nebyla na povrchu krytina. No a rozebrat současný stav hliníkové krytiny, budou další vícenáklady na provedení krytiny nové.
Jak to tady zaznělo již níže, ta cena 50k není opravdu kdoví jak příznivá.
Jak to tady zaznělo již níže, ta cena 50k není opravdu kdoví jak příznivá.
V Brně prodávají kopuli
Karell:
Pro zachování korektnosti, která Vašemu příspěvku trochu schází
Milane, máte samozřejmě pravdu, já jsem ale považoval za nutné v tomto případě se postavit na stranu HaP, protože včera byla poprvé Homerem obviněna z toho, že se chová nehospodárně. Přidali se k tomu další. Také ti, kteří netuší, jaká pravidla v takových případech pro PO platí...
doplňuji, že jsem HaP z ničeho neobvinil, jen jsem si dovolil vyjádřit v obecné rovině svobodný názor, že vyvolávací cena nesvědčí o dobrém hospodáři. Právo vyjadřovat své názory si s dovolením i nadále ponechám
.
Co se týče Vašeho odvolávání se k těm či oněm interním předpisům a nařízením - máte nesporně v obecné rovině pravdu, že organizace je povinna je jimi řídit. To ale opět neznamená, že kdokoliv, kdo se do puntíku řídí předpisy, je také automaticky dobrým hospodářem. Stačí se rozhlédnout kolem sebe. NIKDO se nestane dobrým hospodářem tehdy, když bude beze zbytku plnit předpisy a nařízení. Ty by totiž musely být těmi dobrými hospodáři napsány...Snad mi už rozumíte
.
Pro další případné dovysvětlení navrhuji použít SZ.
Pro zachování korektnosti, která Vašemu příspěvku trochu schází
Milane, máte samozřejmě pravdu, já jsem ale považoval za nutné v tomto případě se postavit na stranu HaP, protože včera byla poprvé Homerem obviněna z toho, že se chová nehospodárně. Přidali se k tomu další. Také ti, kteří netuší, jaká pravidla v takových případech pro PO platí...
doplňuji, že jsem HaP z ničeho neobvinil, jen jsem si dovolil vyjádřit v obecné rovině svobodný názor, že vyvolávací cena nesvědčí o dobrém hospodáři. Právo vyjadřovat své názory si s dovolením i nadále ponechám

Co se týče Vašeho odvolávání se k těm či oněm interním předpisům a nařízením - máte nesporně v obecné rovině pravdu, že organizace je povinna je jimi řídit. To ale opět neznamená, že kdokoliv, kdo se do puntíku řídí předpisy, je také automaticky dobrým hospodářem. Stačí se rozhlédnout kolem sebe. NIKDO se nestane dobrým hospodářem tehdy, když bude beze zbytku plnit předpisy a nařízení. Ty by totiž musely být těmi dobrými hospodáři napsány...Snad mi už rozumíte

Pro další případné dovysvětlení navrhuji použít SZ.