To Homer: souhlasím, ale je třeba dobré vědět, že motor 1,2 HTP je dimenzován na 125000 km (od výrobce) a vše navíc je plus, navíc není možné provést generálku motoru (skrze technické řešení)
To Lukina: ano, Fábie má lepší podvozek, a to ze 2 důvodů, za prvé to není limuzína, ale maximálně protažená (v případě kombi) krátká potvora, která má kola prakticky ideálně umístěna vzhledem k půdorysu auta (ideálnější je třeba už jenom Ford Ka), tudíž funguje jako motokára, pokud není samozřejmě osazena na kolech šířky 165 mm (právě proto narážka na social edition)...převisy kastle u 405 nebo jakékoliv jiné limuzíny dělají právě ten podvozek "horším"...405 má vzadu torzní tyč, která už z principu není dělaná jako závodní, ale jako pohodlná (to že to není ideální řešení je věc druhá)
Moje Fábie (1,2 HTP)
20.000 km: uvolnila se matka na kosti stabilizátoru, která má uvnitř silon a nikdy by se uvolnit neměla...následek by v té papírové kastli byl fatální
40.000 km: daly kožu pakny v bubnech vzadu
50.000 km: spojka opustila vozidlo, při přebytku výkonu je to pochopitelné, že ano, zvlášť když na autě s turbem a 250 Hp mi vydržela 2x tolik...
80.000 km (současný stav): při otáčkách nad 3500 rpm se z pod kastle od motoru ozývají rachtání jak na koňském povoze
Bůh ochraňuj všechny, kdo si tohle koupí

Toto byla poslední poznámka k automobilismu kontra zelené šílenství...než to moderátor smaže...