3D - Vesmír
Re: 3D - Vesmír
Nadhera... mam chut do toho sahnut rukou, a rozvyrit tu hmlu v priestore... velmi pekne...este ked si clovek uvedomi tie obrovske rozmery niekolkych sv, rokov...fascinujuce.. dakujem
Re: 3D - Vesmír
Taky diky a jsem rad, ze se to libi :]
Pridavam jeste pohled do hlubin Iris a dalsi zase az casem.
Musim jeste poladit SW, zatim mam pri zpracovani jeste dost manualni prace a to se mi moc nelibi..

Info o fotce na klik.
Pridavam jeste pohled do hlubin Iris a dalsi zase az casem.
Musim jeste poladit SW, zatim mam pri zpracovani jeste dost manualni prace a to se mi moc nelibi..

Info o fotce na klik.
NWT SW Quattro-250P, LUNT LS60TC 1200 H-Alfa
SW CQ350-PRO
ZWO ASI 174 MM
SW CQ350-PRO
ZWO ASI 174 MM
Re: 3D - Vesmír
Pouzivas aj hlbkovu mapu sedych odtienov - svetla - blizko, tmava - daleko? Lebo prave teraz na tom Irise mi to tak pripada, ta jasna centralna cast je ako spic smerujuci ku mne, co asi nebude celkom pravda, i ked kto vie?
. Ale tie okolite tmave mracna su fantasticke, take polopriehladne, a roztahane do daleka... Na tom vianocnom stromceku tam je tiez to tmave mracno vlavo hore ako jama do priestoru, ale na 2D je jasne pred tou svetlou castou... no inak je to nadhera, uzas... Dakujem.
Pripomenulo mi to mladicke 80te roky, ked sme s kolegom na prvej 286ke
programovali animovane ciarove anaglyfy roznych 3D geometrickych objektov ktore, sme mohli ovladat - zoomovat a rozne rotovat... tesili sme sa z toho jak mali chlapci...

Pripomenulo mi to mladicke 80te roky, ked sme s kolegom na prvej 286ke

Re: 3D - Vesmír
Trochu mne prekvapuje, co pises, ja to vidim presne naopak, svetly stred je dal ode mne nez okolni mracna :]
Vim, ze jsou dva zpusoby jak na tyto obrazky koukat, ale ten druhy se mi nikdy nepodaril.
Vsechny tri moje obrazky jsou pripraveny pro krizovy pohled, takze se snazim silhat tak, aby se k sobe obrazky priblizovaly, dokud nevidim tri vedle sebe. Ten prostredni je pak 3D. Ve finale vlastne koukam levym okem na pravy obrazek a pravym okem na levy obrazek.
A ano, pouzivam hloubkovou mapu sedych odstinu a u barevnych obrazku nejdriv zprumeruju vsechny tri barevne kanaly.
Urcite z toho nikdy nemuze vypadnout realny 3D obraz, ale snazim se, aby to moc netrhalo ocima. Tu verzi, kterou popisujes (ze svetly stred vystupuje smerem ke mne), jsem zkousel taky, ale bylo to nepohodlne na koukani a prislo mi to i neprirozene.
btw. k prvnimu programovani jsem se dostal az na zacatku devadesatek, ale myslim, ze mame hodne podobnou zkusenost :]
Vim, ze jsou dva zpusoby jak na tyto obrazky koukat, ale ten druhy se mi nikdy nepodaril.
Vsechny tri moje obrazky jsou pripraveny pro krizovy pohled, takze se snazim silhat tak, aby se k sobe obrazky priblizovaly, dokud nevidim tri vedle sebe. Ten prostredni je pak 3D. Ve finale vlastne koukam levym okem na pravy obrazek a pravym okem na levy obrazek.
A ano, pouzivam hloubkovou mapu sedych odstinu a u barevnych obrazku nejdriv zprumeruju vsechny tri barevne kanaly.
Urcite z toho nikdy nemuze vypadnout realny 3D obraz, ale snazim se, aby to moc netrhalo ocima. Tu verzi, kterou popisujes (ze svetly stred vystupuje smerem ke mne), jsem zkousel taky, ale bylo to nepohodlne na koukani a prislo mi to i neprirozene.
btw. k prvnimu programovani jsem se dostal az na zacatku devadesatek, ale myslim, ze mame hodne podobnou zkusenost :]
NWT SW Quattro-250P, LUNT LS60TC 1200 H-Alfa
SW CQ350-PRO
ZWO ASI 174 MM
SW CQ350-PRO
ZWO ASI 174 MM