Největším problémem u HST palety je nedostatek signálu v SII. Tam se na to prostě musí hrubou silou, protože přirozený poměr těch emisí vede u většiny objektů k zelenému až zelenomodrému výsledku. Pokud se do toho obrazu nedodá i červený = SII kanál, je to skoro marný boj.
Taky jsem v začátcích fotil i 2 objekty za noc

Zatímco na slušné obloze od podzima do jara se dá hezký snímek RGB udělat za jednu noc, nebo 2-3 snímky v H-alfě, tak barevné snímky mlhovin v nepravých barvách prostě tím stylem nejdou. Pokud pominu pár hodně jasných objektů, tak emise v OIII a SII bývá jen zlomkem emise v H-alfě, a tam už prostě do hry vstupuje čistá statistika, šumí jak kamera, tak signál z objektu, a pro vyprůměrování toho šumu na rozumnou úroveň je prostě nutná nějaká minimální doba expozice, úměrná světelnosti optiky a měřítku obrazu v arcsec/pixel. A pokud tomu objektu ten čas nedáš, hezký snímek z toho nebude.
Teď už je jen měřítko té "hezkosti" a to má každý individuální, a v čase se mu mění
