Stránka 7 z 7

Re: Měření reálné kapacity baterií

Napsal: 30. 12. 2019, 14:00
od Psion
zuzi píše:Je zvýšená spotřeba a nebo je kratší dojezd? Ono to neznamená to samé.
Samozřejmě je kratší dojezd nejen díky menší kapacitě baterie, ale aby to infotainmentu dávalo správná čísla, tak podle mě navýší spotřebu auta právě o ty ztráty v zimě a pokles kapacity baterie, jinak by to matematicky nevycházelo.

Re: Měření reálné kapacity baterií

Napsal: 30. 12. 2019, 14:04
od zuzi
Jo to bude ono jak pises, protože ty ukazatele do kabiny jsou dost priohnute podle toho, aby to vypadalo dobře. To se ostatně děje již cca od roku 2000 v autech obecně. Ale to je na nějakou delší diskuzi u piva, historek z natáčení mám hromadu ;-)

Re: Měření reálné kapacity baterií

Napsal: 30. 12. 2019, 22:22
od Bill
Psion píše: i když započítám topení, které bere řekněme 0,5-1 kW dle venkovní teploty.
To je nějaký údaj od výrobce? Máš na topení tepelné čerpadlo?
Já mám v klasickém autě naftový bufík 5kW a ten netopí, pouze temperuje. Já bych odhadoval potřebný příkon nejméně o řád výše - 5-10kW nebo pod nulou spíše ještě více :-(

Re: Měření reálné kapacity baterií

Napsal: 30. 12. 2019, 22:26
od MMys
Pánové, nic proti, problematika je to bezesporu zajímavá, ale jsme na ASTRO-fóru, ne AUTO-fóru ;) Tak už to tady moc nerozebírejte.
Díky, MMys

Re: Měření reálné kapacity baterií

Napsal: 31. 12. 2019, 00:24
od Psion
Jasně chápu, jen obecně šlo o to, aby si uživatelé uvědomili, že kapacita baterie je silně závislá na okolní teplotě. S autem to má společného něco pouze okrajově, ale stalo se mi, že jsem díky napájení montáže jednou z louky málem neodjel :)