Ústí nad Labem a okolí

Vaše tipy na místa s dobrým výhledem a především tmavou oblohou.
Uživatelský avatar
Corwin
Příspěvky: 42
Registrován: 10. 11. 2008, 15:54

Re: Ústí nad labem

#1

Příspěvek od Corwin »

Ahoj, já jsem z Děčína, což je kousek. Ale jsem úplný začátečník a kvůli pracovnímu vytížení můžu pozorovat jenom o víkendech. Kdyžtak pošli PM a domluvíme se.
j-i-r-a
Příspěvky: 14
Registrován: 26. 03. 2009, 21:24

Ústí nad Labem a okolí

#2

Příspěvek od j-i-r-a »

Omlouvam se pokud tu jiz toto tema je. Nic jsem nenasel.

Dobre podminky pro sledovani jsou u obce Naklerov na louce, ktera je po prave strane kdyz se jede smerem na Krasny Les.
Uz jsem tam videl nejakeho astrofotografa s bojlerem a montazi :)

Mozna bude dobre sledovani i primo u vysilace, ale tam se bojim, ze bude vadit osvetleni z Usti a Teplic.

Za nedlouho chystam sledovacku smerem na Malecov, tak napisu.
Uživatelský avatar
godzilka
Příspěvky: 261
Registrován: 03. 03. 2010, 09:47

Ústí nad Labem a okolí

#3

Příspěvek od godzilka »

U toho Nekléřova asi hrozí velké osvícení z dálnice, až jí dostaví. Nebo je to odstíněné kopci?
Dobson 300/1750 - Drbohlav
Sw ED80 + CG-5 Adv. + Sw 70/500 + Autoguider by Mmys
Achromat 150/1200
Uživatelský avatar
Martin Mrózek
Příspěvky: 6
Registrován: 24. 04. 2016, 22:10

Ústí nad Labem a okolí

#4

Příspěvek od Martin Mrózek »

Ahojky, rád bych se zeptal kam v Ústí jezdíte na hvězdy.
Náš astroklub má dvě místečka
Pod Javorským vrchem (575m n.m.) krásná plocha a světla okolních měst likvidují nedaleké vršky
https://mapy.cz/turisticka?vlastni-body ... 59.977%22E
a kousek od Mnichova
https://mapy.cz/zakladni?vlastni-body&x ... 49.600%22E

Víte i o nějakých jiných s dobrými pozorovacími podmínkami?
Podmínkou je vhodné parkování pro dvě auta se zásobami :)
Bresser Pluto 114/500, EQ-SKY
SkyWatcher NWT 254/1200, Dobson
triedr Sakura 10x90
Uživatelský avatar
Vabra
Příspěvky: 3885
Registrován: 10. 02. 2006, 17:20

Ústí nad Labem a okolí

#5

Příspěvek od Vabra »

Ahoj,