koupě binokuláru
koupě binokuláru
Potřeboval bych poradit, jaký binokulár by byl pro mě nejlepší na pozorování oblohy.Měl by stát do 3 000,-.Na internetu jsou nepřeberná množství různých typů a značek.Mohl by být i na stojanu, takže bych očekával nějaké větší zvětšení a velké zorné pole.Chtěl bych s ním vidět nějaké hvězdokupy a galaxie-samozřejmě ty větší.
koupě binokuláru
Taky plánuji koupit triedr 10x50 (jsem naprostý začátečník), ale nemám možnost si ho vyzkoušet v noci. Mám vyhlídnutý BINO UPCLOSE 10x50 z celestron.cz, ale nejsem si jistý kvalitou, když je za 990,-. Nemá s ním někdo zkušenosti popř. nemohl by mi někdo doporučit jiný kvalitní triedr do 2000,-? O triedrech je toho tady hodně, všechno jsem četl, ale žádný konkrétní tu nepadnul.
koupě binokuláru
Ahoj. To, že nikdo neřekne jeden konkrétní triedr je jistě dáno tím, že každý jeden člověk zde má triedr jiný, než někdo druhý (ber s nadhledem) a každý je s ním svým způsobem spokojený. A také...většina triedrů řekněme od 1000Kč je v dostačující kvalitě pro základní astronomická pozorování. Pak je na Tobě, jaký si vybereš. pokud chceš špičkový přístroj, můžeš za něj utratit taky 10kKč a i víc. Rozumná cena za dostačující je podle mě 1-3tis. Já měl 10x50 z Lidlu za 500Kč a až na výraznou komu v okraji ZP jsem byl spokojen (hvězdy bodové, slušná kresba). Až do doby, kdy jsem ho zapomněl v Brně 
SW newton 254/1200, EOS 300D, Philips SPC 900nc, Canon A590is, EQ2, malokuk SW 80/400 http://www.astroam.estranky.cz http://www.firesportcheb.estranky.cz
- MaG
- Kontaktovat uživatele:
koupě binokuláru
V Supře ti dovolí si jej vyzkoušet a případně i porovnat s jinými. Jak jsem se přesvědčil na (bhužel jen) 2 kusech Fomei 10x50, tento je asi možné doporučit také. Hlavně to chce zkusit na místě koupě.. levný triedr nemusí být špatný, ale trochu dražší do 2000 mi přišly lepší.
Martin Gembec, Astronomické události
EQ6 OnStep, WO FLT98+WO AFR-IV 0.8x, Omegon RC8 203/1624, ZWO ASI294MC Pro, Canon 6Dmod