JaroslavJP

Komentáře a hodnocení k uskutečněným obchodům. POZOR!!! - Přispívat mohou pouze prodávající a kupující !!
Odpovědět
Kyblik
Příspěvky: 361
Registrován: 05. 12. 2013, 15:07

JaroslavJP

#1

Příspěvek od Kyblik »

Vážení,

dnes jsem obdržel přístroj Seestar S50 od uživatele s nickem JaroslavJP. Zboží jsem uhradil po telefonické dohodě předem, částkou 16.300 Kč. Věřil jsem panu Jaroslavovi každé slovo a s nadšením přístroj Seestar očekával.

Bohužel, ihned po obdržení tohoto astrofotostrojku, který byl doručen téměř okamžitě po platbě, jsem zjistil, že je částečně nefunkční. Nelze se připojit přes USB a nedaří se navázat komunikaci v režimu Station Mode. To znamená, že není možné přenášet snímky do počítače. Navíc má závadu v nabíjení, kdy se zařízení nenabíjí na 100% kapacitu akumulátoru.

S panem Jaroslavem jsem ohledně těchto problémů čile telefonicky komunikoval, bohužel bez valného výsledku. Jeho odpovědi se omezovaly na omluvy a sliby řešení. Přestože jsem se ptal na možnost vrácení zboží, nedostal jsem jasnou odpověď. Netvrdím, že pan Jaroslav prodal poškozený přístroj úmyslně, je možné, že o závadách ani nevěděl, nicméně se mohl k problému postavit tak trochu zpříma a čelem.

Nemohu nezmínit, že, byť nejsem nejmladší, mám teď jistotu, že do budoucna podobný nákup neudělám.


NEMOHU DOPORUČIT TOHO PRODEJCE!

S pozdravem Petr Novák @ Kyblik @ Karneades
Kyblik
Příspěvky: 361
Registrován: 05. 12. 2013, 15:07

Re: JaroslavJP

#2

Příspěvek od Kyblik »

Zdravím přátelé,

pan Jaroslav uznal moji reklamaci a vrátil za zboží prostředky. Moc si toho vážím!


Škoda, že se tak nestalo hned z kraje, mohl jsem ušetřit jeho nick negativní zpětné vazby.

Ještě jednou děkuji,

Petr
JaroslavJP
Příspěvky: 79
Registrován: 18. 02. 2023, 12:55

Re: JaroslavJP

#3

Příspěvek od JaroslavJP »

„Každá mince má dvě strany“

Kupujícímu při koupi bylo nabídnuto osobní převzetí. To nevyužil. Částku akceptoval. U mne systém fungoval s IPADEM bez problému, připojovat k PC jsem ho nemusel, nemělo to své opodstatnění. Po sdělení všech výhrad kupujícího, jsem ho poprosil o zdokumentování všech těchto výhrad, abych je po sléze mohl zaslat na podporu k prodejci(přece jen jde o nový produkt, který je stále ve vývoji). Veškeré tyto výhrady byly zaslané kupujícím, a následně k prodejci s tím, že se problém s připojováním k PC a routeru buď vyřeší na dálku, nebo bude s největší pravděpodobností zaslán nový kus přímo na adresu kupujícího. Co se týče nabíjení, tak mám po telefonátu s kupujícím jasnou informaci o tom, že se vše prý nabíjí jak má, a že nejspíš došlo jen k úplnému vybití, a další nabíjení pouze trvalo déle. Bohužel kupující neakceptoval ani jednu z možností řešení, a bylo mi oznámeno, že pokud nevrátím peníze, tak přijde obratem doporučený dopis. Jaký? Nechť si každý domyslí. Z těchto všech nepříjemných důvodů, jsem kupujícímu sdělil, že mu vrátím peníze, a nechám si dalekohled zaslat zpět. Platba byla provedena, a produkt zaslán zpět. . Aktuální status od prodejce je takový, že sám prodejce má zájem na vyřešení problému, a nabídl vzdálenou opravu, eventuálně další řešení v případě, že se vzdálená oprava nezdaří. Přikládám Prsct, kdy jsem zkoušel vrácený produkt připojit k tzv. Station Modu-).
Station Mode.png
Station Mode.png (337.9 KiB) Zobrazeno 794 x

„Každý ať si udělá obrázek sám“
Station Mode 1.png
Station Mode 1.png (270.5 KiB) Zobrazeno 794 x
Station Mode 2.png
Station Mode 2.png (296.42 KiB) Zobrazeno 794 x
Station Mode 3.png
Station Mode 3.png (361.08 KiB) Zobrazeno 794 x
JaroslavJP
Příspěvky: 79
Registrován: 18. 02. 2023, 12:55

Re: JaroslavJP

#4

Příspěvek od JaroslavJP »

Dobrý den,

doplňuji veškeré informace k dořešení celé situace ohledně přístroje. Prodejce dostál svému slibu, a dle dohody se připojil k PC, aby provedl vzdálenou opravu. Celý proces netrval déle než pět minut. Zařízení bylo v PC vyhledáno, a vzdáleně mu byl implementován nový(aktuální SW). Vše nyní funguje jak má, takže veškeré připomínky ze strany kupujícího byly dořešeny tak, jak bylo přislíbeno! Přidávám pár screenů, že vše běží jak má! Mám nafocený i celý proces vzdáleného připojení. Samozřejmě fotky z celého procesu sem dávat nechci, neboť obsahují citlivá data obou stran(IP adresy atd...). Jen připomínám, že tato možnost byla ze strany kupujícího odmítnuta. Možná vše může posloužit i ostatním, pokud řeší nějaký obdobný problém se zařízením...

!!!Tímto považuji celou věc za vyřešenou, a předpokládám, že správce tohoto fóra si je vědom, kam celé toto vlákno patří!!!
Přílohy
Připojení k PC - adresář.jpg
Připojení k PC - adresář.jpg (104.92 KiB) Zobrazeno 638 x
Připojení k PC.jpg
Připojení k PC.jpg (56.05 KiB) Zobrazeno 638 x
Stav nabíjení.jpg
Stav nabíjení.jpg (65.92 KiB) Zobrazeno 638 x
Stav připojení, baterie.jpg
Stav připojení, baterie.jpg (84.95 KiB) Zobrazeno 638 x
Odpovědět