Stránka 9 z 11

Supra Praha - zkušenosti

Napsal: 14. 09. 2015, 19:19
od elon254
Dnes uz vsichni (tedy skoro vsichni) resi vse jen samymi emailyPokud emailovou komunikaci prodejce umožňuje, nevidím důvod toho nevyužívat. At je prodejce sebefundovanější a sebepříjemnější, a sebezaneprázdněnější tak reagovat na prodejcem nabízený kontakt je přinejmenším slušnost. Nakonec neplácáme se tady po ramenou jako na jiných fórech, není důvod plácat po ramenou ani prodejce a omlouvat je tím, že to přece "všichni dávno víme", že tak to nefunguje, ale jinak je to super.

edit: Musím doplnit, že i přes nedostatek v komunikaci mi zboží nakonec v pořádku přišlo-to jsem ve svých příspěvcích neuvedl a omlouvám se za to! Rovněž dlužno dodat, že i další prodejci z ČR mají komunikační problémy.

Supra Praha - zkušenosti

Napsal: 14. 09. 2015, 19:49
od Karell
Pro m62: to tě opravdu celé 2 měsíce nenapadlo zvednout telefon a prostě se zeptat? To se mně snad ani nechce věřit, že by byl někdo tak...trpělivý...:)

Supra Praha - zkušenosti

Napsal: 14. 09. 2015, 19:56
od FunTomas
... a to jsem u nej nakupoval v minulosti ve velkych objemech  ;).A tým si získal status výnimočného zákazníka.

Supra Praha - zkušenosti

Napsal: 14. 09. 2015, 20:03
od deneb
2 měsíce po odeslání,nejsou schopni ani odpovědět na můj e-mail ani sdělit,jak to vypadá s mojí reklamací.
na poště požádej o potvrzení doručení.
po 30 dnech se bere závada jako neopravitelná. musí ti vrátit peníze + poštovné.
supra je výborný podnik, jen s tou komunikaci mají potíže. tam chce opravdu telefonovat.

Supra Praha - zkušenosti

Napsal: 14. 09. 2015, 20:56
od MaG
Myslím, že Supře spokojení zákazníci neubydou, i když všichni víme, že mailem se s ní komunikovat nedá. V tomto případě je smůla v tom, že tě nenapadlo zavoalt a ověřit si zda mail dorazil. Nicméně klidně žádej vrácení peněz a máš je obratem zpět si myslím, pan Zahajský se kvůli tomu neopupínkuje.

Supra Praha - zkušenosti

Napsal: 14. 09. 2015, 20:58
od biker.fm

Pokud emailovou komunikaci prodejce umožňuje, nevidím důvod toho nevyužívat. At je prodejce sebefundovanější a sebepříjemnější, a sebezaneprázdněnější tak reagovat na prodejcem nabízený kontakt je přinejmenším slušnost. Nakonec neplácáme se tady po ramenou jako na jiných fórech, není důvod plácat po ramenou ani prodejce a omlouvat je tím, že to přece "všichni dávno víme", že tak to nefunguje, ale jinak je to super.
Nikdo nepopira ze se ma na email reagovat.

Supra Praha - zkušenosti

Napsal: 14. 09. 2015, 21:09
od Janek
Pánové, už to tu nerozebírejte, sypu si popel na hlavu. Zde nakousnutý problém je v řešení (mimo republiku a už dlouho), zákazníka jsem informoval.
Komu jsem za posledního půl roku neodpověděl na mejl, je-li to podstatné a aktuální, prosím ozvěte se znovu, jinak hrozí, že po kritice odpovím na všechny nepřečtené mejly za posledních 14.5 roku zpátky.

A jinak kohokoliv z vás rád uslyším na telefonu, tam většinou jsem ;)

Supra Praha - zkušenosti

Napsal: 14. 09. 2015, 21:18
od Psion
Hele Honzo, já nezodpovězené emaily beru, jako že jsi je četl a souhlasíš se mnou, tím je to za mě vyřízené :)

Supra Praha - zkušenosti

Napsal: 15. 09. 2015, 10:35
od m62
Můžeme to tedy uzavřít,jedná se o komunikační chybu,možná i z mojí strany.Po včerejší informaci p.Zahajského vím,že se věci řeší a příště radši telefonicky.
Hezký den všem.

Supra Praha - zkušenosti

Napsal: 15. 09. 2015, 11:10
od Bill
Je to ale jednoznačně ztráta zákazníků - když mi nepřijde se Supry odpověď na email, tak to pokud jde objednám jinde. Ale jinak jsem velmi spokojený - postup při reklamaci byl příkladný a (kupodivu) to šlo i emailem :-)

Bill

Supra Praha - zkušenosti

Napsal: 15. 09. 2015, 19:28
od Regulus
Já s e-mailovou komunikací problém u Supry neměl (až tuším na jednu výjimku, ale po přeposlání byla odpověď okamžitá). Navíc po nedávném obchodu musím opět konstatovat, že jednání p. Zahajského je prostě neuvěřitelné, v tom nejlepším smyslu slova [smiley=thumbup.gif]

Re: Supra Praha - zkušenosti

Napsal: 06. 10. 2016, 20:38
od L@dis
Se Suprou mám jen dobré zkušenosti.
S Honzou jsem se osobně seznámil při jednom "refrákovém" pozorování u Kostelce n.Č.L a je to pohodář se smyslem pro humor.. :-)

Re: Supra Praha - zkušenosti

Napsal: 13. 10. 2016, 19:30
od proky
Řešil jsem dvě reklamace u Supry. Honza Zahajský komunikoval bez problémů nejen po mailu a telefonicky, ale hlavně mi vyšel vstříc i mimo pracovní dobu, čehož si opravdu vážím. Takže co týká reklamací naprostá spokojenost.

Re: Supra Praha - zkušenosti

Napsal: 07. 04. 2017, 17:21
od Karell
Na žádost jejich autora jsem smazal dva příspěvky k tématu a následně další dva jiných diskutujících, které však ve stejný okamžik ztratily smysl, neboť byly reakcí na smazané.

Re: Supra Praha - zkušenosti

Napsal: 28. 04. 2017, 22:55
od od10k5
Já za posledních 10 let nenakupuji jinde než v Supra Praha a sem s nimi moc spokojen, takže to měnit nebudu. Když sem teď před pár týdny kupoval nový dalekohled, tak mejlová komunikace byla naprosto v pořádku a dalekohled mi pan Zahajský dovezl osobně, že prý měl náhodou cestu někde poblíž.
Mně by spíš zajímalo, jak je spokojen pan Zahajský s námi coby zákazníky.