Robotická web platforma

Vše o montážích, stativech, pohonech dalekohledů, naváděcích systémech, apod.
Odpovědět
Uživatelský avatar
hubacekp
Příspěvky: 5
Registrován: 16. 09. 2014, 15:07

Robotická web platforma

#1

Příspěvek od hubacekp »

Ahoj všem,

jsem tu nový, mám však konkrétní dotaz na montáže a jejich navigaci.
Dávám dohromady webovou aplikaci/platformu pro ovládání a vizualizaci dat pro elektroniku a robotiku. Na střední škole kolem 1991 jsem byl v amatérském astrokroužku v HK a před časem mě napadlo, že kdybych byl býval dál pokračoval, hodilo by se mít teleskop na netu. I kdyby to bylo třeba jen pro zábavu, nebo pro navigaci a stisknutí spouště foťáku...

Bylo by to zajímavé ještě pro někoho? Měl by někdo o to zájem?

Více info:

Vstupy na PC u teleskopu
Data: HTTP, TCP, UDP
Video: libovolný počet USB kamer, IP kamer (rozlišení od 160x120 do 1920x1080)
Foto: bude-li třeba, pořeším

Možné využití ve web prohlížeči by pak bylo:
Výstupy ve webbrowseru:
Data: HTTP, websocket
Video: webRTC, vlc, ustream a další dle potřeby...
Foto: bude-li třeba, pořeším
Uživatelský avatar
MMys
Příspěvky: 17642
Registrován: 02. 01. 2001, 05:03
Bydliště: Běleč nad Orlicí
Věk: 50
Kontaktovat uživatele:

Robotická web platforma

#2

Příspěvek od MMys »

Nevím, jestli to není nošení dříví do lesa, tohle už je celkem slušně propracované v různých aplikacích (ACP observatory, RTS...).

Takový systém je hrozně komplexní, protože různých astronomicmých udělátek je hromada, a v podstatě jediný způsob, jak je smysluplně sjednotit do jednoho systému je ASCOM platforma, kterou se většina solidnějších výrobců astro hardware snaží podporovat a psát na svá zařízení ASCOM drivery.