Je třeba změnit okuláry?

Diskuze o tom jak začít s astronomií, jaký si pořídit první dalekohled, ale také o tom, jak správně používat toto fórum.
Uživatelský avatar
samurraj
Příspěvky: 11
Registrován: 31. 03. 2011, 10:06

Je třeba změnit okuláry?

#1

Příspěvek od samurraj »

Ahoj všem milovníkům a pozorovatelům noční oblohy. Zakoupil jsem dalekohled Bresser Galaxia 114/900 http://www.asus.cd/dalekohled/galaxia-114-900/

Mno dočetl jsem se, že prý nemá kvalitní okuláry a že je to třasořitka. Tak opravdu ta konstrukce je dost chatrná a občas dá práci něco zaměřit. Podotýkám, že jsem začátečník úplný. Měsíc jde pozorovat nádherně (krátery a tak) ale např z planet mohu sledovat pouze Saturn, který má kolem sebe prstenec, ale ostatní se jeví pouze jako nepatrné tečky. Takže mě zajímá, zda

1. Koupit nějaký lepší dražší dalekohled nebo
2. Zakoupit lepší optiku (okuláry) jaké přesně

Ještě jedna otázka. Strašně rád bych dělal s pozorování fotky nebo obraz přenášel na monitor a tam to softwarově fotil. padla mě do oka tato věcička. http://www.inoptik.cz/elektronicky-okul ... hledy/1338

Je možno tímto obsadit můj dalekohled? Díky moc za odpovědi ;)
Uživatelský avatar
Sasa3
Příspěvky: 4623
Registrován: 06. 11. 2007, 15:22
Bydliště: Ricany
Kontaktovat uživatele:

Je třeba změnit okuláry?

#2

Příspěvek od Sasa3 »

Zalezi na tobe. Me prijde smysluplnejsi spis casem upgradovat dalekohled.