Deník výroby těžké přenosné montáže

Otázky, rady, tipy, návody...
Uživatelský avatar
kosteli
Příspěvky: 76
Registrován: 27. 08. 2009, 17:25
Bydliště: Třinec
Věk: 33

Deník výroby těžké přenosné montáže

#1

Příspěvek od kosteli »

Zdravím všechny na AF.
Váhal jsem, jestli toto téma vložit do sekce montáže nebo ATM, nakonec jsem to vložil do ATM tak snad je to správně :).
V posledních letech jsem lehce uvažoval o stavbě větší montáže pro astrofoto, která by svou nosností eliminovala nutnost přechodu na větší montáž. Narovinu zmíním, že jsem v astrofotu začátečník, a uvědomuju si, že bych měl začít zcela odlišným způsobem (s komerční montáží) pěkně postupně. Kvůli tomu jsem se taky v posledních měsících rozhodoval mezi vlastní výrobou montáže a koupí NEQ6, a do poslední chvíle jsem chtěl kupovat spíše tu EQ6. Pak ale převážila zvědavost, zda to dokážu a touha využít zkušenosti a možnosti obrábění, které jsem poslední roky sbíral, v kombinaci s posledním volným obdobím v životě (čeká mě poslední rok na VŠ). Je to výzva a proto jsem tuto ''vhozenou rukavici'' přijal. Rozhodl jsem se proto, že zde založím něco na způsob deníku a budu sem průběžně házet foto + postřehy z výroby.