Právě to jsem si říkal. Mimochodem mám automat.Bill píše: Výkon alternátoru ve vyšších otáčkách je aspoň 1kW. I na volnoběh by měl dát několik ampér.
Milan: OK, nebudu šetřit. Pořídím si alespoň 40 Ah.
Právě to jsem si říkal. Mimochodem mám automat.Bill píše: Výkon alternátoru ve vyšších otáčkách je aspoň 1kW. I na volnoběh by měl dát několik ampér.
Rozumím, tak to je šikovné. O to bych se pak měl pokusit.MMys píše:Pokud má sestava větší odběr tak by musela být, zvláště v zimě, ta trakční baterie velká. A těžká. S tímhle vystačíš s normální "malou" 45Ah, s tím že třeba každou hodinu na 10 minut nastartuješ, dojdeš se i ohřát do auta, a ona se mezi tím dobije.
Máš na mysli jeho odpojení v případě, že neběží motor? Nebo to dělá i když motor běží na neutrál? To by bylo na houby.MMys píše: Ten autozapalovač je nahouby. Mizerný a občas i nespolehlivý kontakt, velké úbytky napětí, a u velkého procenta novějších aut se po vypnutí auta odpojuje. Buď hned, nebo po chvíli, což je ještě zákeřnější.
Odrodil jsi se domácí produkci. Všechny škodovky (i VW) mají obě zásuvky trvale zapnuté - jak v palubce, tak v kufru...MMys píše:No, momentálně je to většinou tak, že to je zapnuté pouze když jsou jakoby klíčky v první poloze,
Hmmm. No vývoj člověk nenastaví. Ale moje Fabka 3 roky stará vypíná USB, ale zásuvky jsou obě zapnuté. To ten Touran vypíná i zásuvku v kufru? To je fakt pakárna. Máme od VW starší Boru a Sharana a ty mají zásuvky trvale zapnutéMMys píše:No já teda nevím, ale můj VW Touran 2.0 TDI, manuál, z r. 2002 (kterýho mi v roce 2006 ukradli) měl trvale zapnuto, ale bráchův o pár let novější Touran - automat, už to vypínal.
Jenomže tohle je součástí (skoro) všech Li-Ion baterek do noťasů, foťáků. Je to trvale zapnuto a nic to nežere...zuzi píše: Je to extrémně složitý systém, který vozidlovou elektriku hodne komplikuje.