zuzi píše:Stejne celý přínos stop-start systému na ekologii a spotřebu je takřka nulový.
Tak stop-start je jenom viditelná (a otravná) část power managementu. To, že je v síti při brždění motorem výrazně vyšší napětí než při normální jízdě (natož při volnoběhu) dělá částečnou rekuperaci. Jenom netuším, jak se to líbí baterce... http://www.auto.cz/rekuperace-energie-v ... zmar-83301
Nechci to tu moc pitvat, jeden cas jsem se kolem vyvoje toho nesmyslu motal, tech problemu je tam opravdu velke mnozstvi, od baterii, vseho co je na siti po alternatory, startery a celkove napeti v siti. To se treba vubec jako primarni parametr nebere, proto to jen dokola kalkuluje naboj co je v baterii a podle toho se to chova. Takova vymena baterie bez prislusneho diagnostickeho zasahu je cesta k brzkemu umreni baterie a neodjeti z krizovatky.
Ale zpet k tematu, pokud nekdo ma tyhle auta (2010 a dale) je dulezite jako -pol u baterie k tomu pouzit ne kontakt baterie, ale bud kus vodiveho motoru a nebo bod k tomu urceny. Jinak se rozhodi adatpace na baterii a v lepsim pripade bude auto delat divne veci, v horsim brzo umre baterie.
hades píše:Jinak pedro, já když jsem ještě napájel montáž z autozásuvky (a samostatnou trakční baterii používám pár týdnů), tak jsem nikdy neměl problém odjet. Nastartoval jsem i po 5-ti hodinách venku. Pravda, bylo to v létě a na podzim a napájel jsem jenom montáž.
Tak to je pozitivní zpráva. Měl jsi motor na volnoběh nebo byl zcela vypnut, jen v mezipoloze zapalování, jako psal MMYS?
SW 203/1000, EQ6-R synscan goto, Canon EOS 450D mod., DBK 21AU618.AS, QHY-5 II, ZWO ASI 224 MC
Motor vůbec neběžel, klíče nebyly v zámku (Ford Focus 1999)
William Optics FluoroStar 110, AFR-IV, ASI533MM Pro, EQ-6 R, Berlebach Planet, SVBony SV305M Pro, Intel NUC, DeepSkyDad AF3 a pár dalších kravin vlastní výroby Astrofotky