Supra Praha - zkušenosti
- Zbych
- Příspěvky: 1244
- Registrován: 07. 11. 2009, 12:33
- Bydliště: Dačicko, okr. Jindřichův Hr.
- Kontaktovat uživatele:
Supra Praha - zkušenosti
Naprosto souhlasím i ze zkušeností s Honzou Ebrem v příspěvku #58. Emailová komunikace vázne a problém je, že přijedu do obchodu a zboží není (a z netu to nepoznáte jestli je nebo není skladem). Kdo toto nezná (že je lepší Honzovi zavolat), chápu, že pak může být rozladěn, včetně váznoucí emailové komunikace.
- Karell
- Příspěvky: 5574
- Registrován: 24. 04. 2009, 09:58
- Bydliště: Brána do Krkokonoš
- Kontaktovat uživatele:
Supra Praha - zkušenosti
[split] [link=http://www.astro-forum.cz/cgi-bin/yabb/ ... 818781/1#1][splithere][/link][splithere_end]
Supra Praha - zkušenosti
Objednal jsem si,došel mi dodák a že je zboží na cestě.
Po tejdnu už mi to nedalo a volal jsem tam a ztistil
,že to odešlo ale adresa:jen moje jméno a město.
Pak následovalo hledání. kde to vlastně je a kdy
to dopravce teda přiveze.
Po pár telefonátech nakonec všechno dobře dopadlo
ale přístup nejmenovaného pána v Supře
byl přinejmenším laxní - připadal jsem si blbě, že ho
skoro otravuju.
Nicméně pan Zahajský je naprosto v pohodě
a ten internetovej shop jim funguje přes jinou webovou
adresu.
Po tejdnu už mi to nedalo a volal jsem tam a ztistil
,že to odešlo ale adresa:jen moje jméno a město.
Pak následovalo hledání. kde to vlastně je a kdy
to dopravce teda přiveze.
Po pár telefonátech nakonec všechno dobře dopadlo
ale přístup nejmenovaného pána v Supře
byl přinejmenším laxní - připadal jsem si blbě, že ho
skoro otravuju.
Nicméně pan Zahajský je naprosto v pohodě
a ten internetovej shop jim funguje přes jinou webovou
adresu.
Supra Praha - zkušenosti
Minuly tyden jsem objednaval Astro folii a objimku na dnesni pozorovani prechodu Venuse pres Slunecni disk. Objednavka podana ve stredu dopoledne v 10:52 emailem, nasledujici den v 9:10 mi zvonil chlapik v dodavce u dveri.
Takze naprosta spokojenost.
Takze naprosta spokojenost.
SW Dobson 8'' (200/1200) || Super Wide Angle 25mm (48x | 96x w/ Barlow), Super 10mm (120x | 240x w/ Barlow) || Meade Series 4000 #140 2x Apochromatic Barlow Lens (1.25")
Supra Praha - zkušenosti
Mozem potvrdit pozitivne skusenosti s p.Zahajskym i ked zatial len vo forme konzultacii a jeho doporuceni pri vybere teleskopu.
Supra Praha - zkušenosti
Věřím přítomným, že je pan Zahájský úžasný člověk - příhody, které se tu lze dočíst, jsou ohromující a klobouk dolů.
Jenže...
Píše se rok 2012. Podle mého už opravdu neexistuje žádná omluva pro to, když internetový obchodník není schopen provozovat klasický eshop, poplatný době, kde je např. vidět, zda je položka skladem nebo ne a pokud ne, za jak dlouho je ji alespoň orientačně možno očekávat. O psaní objednávek mailem místo normálního nakupování přes košík ani nemluvě. Troufám si dokonce z pohledu víceméně ajťáka tvrdit, že košíkový eshop by ve skutečnosti na straně prodejce práci spíš ušetřil než přidělal.
Totéž stránky. Pravda, Supra na tom ještě není tak špatně jako někteří jiní čeští prodejci astrotechniky (třeba stránky ATC dávají vzpomenout na zlaté časy Geocities), ale i stránky Supry působí tak trochu jako nostalgický výlet do historie webdesignu. A najít na nich něco je občas dost problematické - vyhledávání v tom pomůže, ale ani z vyhledávání se nedozvím, ve které kategorii a podkategorii se vlastně hledaná položka ukrývala, takže ji příště musím zase hledat jedině přes vyhledávání, nemůžu si rozkliknout patřičnou kategorii a podívat se na ni "v kontextu".
Nevěřím, že by někdo nebyl Supře schopen za slušnou a nepřestřelenou cenu navrhnout a zprovoznit solidní webové stránky s moderním eshopem a dalšími vymoženostmi. Dokonce bych se moc nedivil, kdyby to někdo pro pana Zahájského udělal "protekčně" za nějakou sympatickou cenu - soudě podle těch historek by neměl být mezi spoustou vděčných zákazníků problém někoho takového najít.
A pak je tu bohužel problém, na který jsem ve výsledku vlastně "dojel" já - totiž že v některých případech, např. u některých SkyWatcherů, si odporují ilustrační snímky (např. proto, že jsou od staršího modelu zařízení) s popisem, nebo je popis dost nejednoznačný a matoucí a dá se vyložit různým způsobem. Stran jednoho takového případu jsem do Supry nakonec napsal mail, protože jsem o koupi daného dalekohledu uvažoval a chtěl jsem v tom mít jasno. Ani za dva dny jsem se nedočkal odpovědi. Jistě, patrně jsem měl prostě jenom smůlu. Ano, viděl jsem zdejší rady "zavolejte si tam a všechno se vyřeší", ale já telefonování fakt hodně nesnáším a navíc k němu dávno nemám žádný důvod, jsem zvyklý, že vyřídit cokoliv elektronicky je mnohdy rychlejší a pro obě strany příjemnější (telefon obě strany vyrušuje, na mail lze odpovědět o pár minut později, až se to dotyčnému hodí víc). Kromě toho se hrozně nerad "dožaduju pozornosti", když se někde nedočkám reakce. Myslete si o tom, co chcete, ale tak to je.
Výsledek? Nakonec jsem si vše objednal v Binoxu. V normálním moderním eshopu, s fotkami a popisky, které byly jednoznačné a neodporovaly si. Čtvrt hodiny po objednání mi přišel mail, že je zboží expedováno. Moc rád bych panu Zahájskému udělal kšeft, byť pro něj asi zanedbatelný, a navzdory tomu všemu budu i příště mířit nejprve "k němu", protože je mi ohromně sympatické, co tu o něm čtu a rád bych takového prodejce podporoval, ale proces hledání a internetového objednávání zboží v Supře opravdu nepovažuju za šťastný a odpovídající současnosti.
Jenže...
Píše se rok 2012. Podle mého už opravdu neexistuje žádná omluva pro to, když internetový obchodník není schopen provozovat klasický eshop, poplatný době, kde je např. vidět, zda je položka skladem nebo ne a pokud ne, za jak dlouho je ji alespoň orientačně možno očekávat. O psaní objednávek mailem místo normálního nakupování přes košík ani nemluvě. Troufám si dokonce z pohledu víceméně ajťáka tvrdit, že košíkový eshop by ve skutečnosti na straně prodejce práci spíš ušetřil než přidělal.
Totéž stránky. Pravda, Supra na tom ještě není tak špatně jako někteří jiní čeští prodejci astrotechniky (třeba stránky ATC dávají vzpomenout na zlaté časy Geocities), ale i stránky Supry působí tak trochu jako nostalgický výlet do historie webdesignu. A najít na nich něco je občas dost problematické - vyhledávání v tom pomůže, ale ani z vyhledávání se nedozvím, ve které kategorii a podkategorii se vlastně hledaná položka ukrývala, takže ji příště musím zase hledat jedině přes vyhledávání, nemůžu si rozkliknout patřičnou kategorii a podívat se na ni "v kontextu".
Nevěřím, že by někdo nebyl Supře schopen za slušnou a nepřestřelenou cenu navrhnout a zprovoznit solidní webové stránky s moderním eshopem a dalšími vymoženostmi. Dokonce bych se moc nedivil, kdyby to někdo pro pana Zahájského udělal "protekčně" za nějakou sympatickou cenu - soudě podle těch historek by neměl být mezi spoustou vděčných zákazníků problém někoho takového najít.
A pak je tu bohužel problém, na který jsem ve výsledku vlastně "dojel" já - totiž že v některých případech, např. u některých SkyWatcherů, si odporují ilustrační snímky (např. proto, že jsou od staršího modelu zařízení) s popisem, nebo je popis dost nejednoznačný a matoucí a dá se vyložit různým způsobem. Stran jednoho takového případu jsem do Supry nakonec napsal mail, protože jsem o koupi daného dalekohledu uvažoval a chtěl jsem v tom mít jasno. Ani za dva dny jsem se nedočkal odpovědi. Jistě, patrně jsem měl prostě jenom smůlu. Ano, viděl jsem zdejší rady "zavolejte si tam a všechno se vyřeší", ale já telefonování fakt hodně nesnáším a navíc k němu dávno nemám žádný důvod, jsem zvyklý, že vyřídit cokoliv elektronicky je mnohdy rychlejší a pro obě strany příjemnější (telefon obě strany vyrušuje, na mail lze odpovědět o pár minut později, až se to dotyčnému hodí víc). Kromě toho se hrozně nerad "dožaduju pozornosti", když se někde nedočkám reakce. Myslete si o tom, co chcete, ale tak to je.
Výsledek? Nakonec jsem si vše objednal v Binoxu. V normálním moderním eshopu, s fotkami a popisky, které byly jednoznačné a neodporovaly si. Čtvrt hodiny po objednání mi přišel mail, že je zboží expedováno. Moc rád bych panu Zahájskému udělal kšeft, byť pro něj asi zanedbatelný, a navzdory tomu všemu budu i příště mířit nejprve "k němu", protože je mi ohromně sympatické, co tu o něm čtu a rád bych takového prodejce podporoval, ale proces hledání a internetového objednávání zboží v Supře opravdu nepovažuju za šťastný a odpovídající současnosti.
Supra Praha - zkušenosti
Musím přitakat - myslím si, že Supra svým pojetím stránek a např. e-mailovými objednávkami jde sama proti sobě a krátí si tak mimoděk prodeje, hlavně ze strany "nováčků", kteří dají přednost přehlednosti a jednoznačnosti informací, a taky rychlosti komunikace.
Je to ale škoda. Myslím si, že šířkou a specializovaností sortimentu a hlavně znalostní základnou nemají mnoho konkurence.
Objednával jsem si v Spuře nedávno botku na hledáček, e-mailem. Měsíc se nic nedělo, tak jsem napsal e-mail znovu, abych se připomněl. Prý že mi odepsali na objednávku a žádali pro potvrzení moje číslo na mobil. Žádný e-mail mi ale nepřišel. Až se vše vyjasnilo, botka byla doma do pár dnů. Ne každý by ale měl takovou trpělivost, kór v dneššní době, kde je konkurence na každém rohu. Jak říkám, Supra jde sama proti sobě.
Je to ale škoda. Myslím si, že šířkou a specializovaností sortimentu a hlavně znalostní základnou nemají mnoho konkurence.
Objednával jsem si v Spuře nedávno botku na hledáček, e-mailem. Měsíc se nic nedělo, tak jsem napsal e-mail znovu, abych se připomněl. Prý že mi odepsali na objednávku a žádali pro potvrzení moje číslo na mobil. Žádný e-mail mi ale nepřišel. Až se vše vyjasnilo, botka byla doma do pár dnů. Ne každý by ale měl takovou trpělivost, kór v dneššní době, kde je konkurence na každém rohu. Jak říkám, Supra jde sama proti sobě.
Supra Praha - zkušenosti
Musím ti trochu oponovat... Na tu čínskou droboť jako je patka pro hledáček ti nepomůže ani propracovanější a známější e-shop. Zkus třeba v sortimentu zboží nalézt tu patku např. Astroshopu neb Teleskop service.
Upravený výlisek je především dodáván do montoven dalekohledů a občas sporadicky se objeví i v menších kamených obchodech neb i v Supře. Měl jsem teda štěstí, když jsem upravoval dalekohled před 5 lety, že poslední ještě upravitelný výlisek byl k mání. Kolikrát jsem ho viděl i v různých astrobazarech u nás.
Habl
Upravený výlisek je především dodáván do montoven dalekohledů a občas sporadicky se objeví i v menších kamených obchodech neb i v Supře. Měl jsem teda štěstí, když jsem upravoval dalekohled před 5 lety, že poslední ještě upravitelný výlisek byl k mání. Kolikrát jsem ho viděl i v různých astrobazarech u nás.
Habl
"Krása a rozmanitost ve vesmíru je jedinečná, ale proměnná v čase".
N 150/750 EQ MON2, Coronado PST, binokl 10 x 50,TV Panoptik 24 mm,Lumicon UHC
N 150/750 EQ MON2, Coronado PST, binokl 10 x 50,TV Panoptik 24 mm,Lumicon UHC
- Karell
- Příspěvky: 5574
- Registrován: 24. 04. 2009, 09:58
- Bydliště: Brána do Krkokonoš
- Kontaktovat uživatele:
Supra Praha - zkušenosti
[split] [link=http://www.astro-forum.cz/cgi-bin/yabb/ ... 782331/0#0][splithere][/link][splithere_end]
Pro Godzilka: podobné vzkazy posílej prostřednictvím soukromých zpráv, nikoliv jako OT příspěvky.
Pro Godzilka: podobné vzkazy posílej prostřednictvím soukromých zpráv, nikoliv jako OT příspěvky.
- pavelseb
- Příspěvky: 946
- Registrován: 22. 11. 2009, 22:40
- Bydliště: Senetářov
- Věk: 39
- Kontaktovat uživatele:
Supra Praha - zkušenosti
Habl: Tak ta patka se dá najít zrovna velmi snadno na Teleskop service:
Záložka Accessories karta Finder Scopes
http://www.teleskop-express.de/shop/ind ... copes.html
Záložka Accessories karta Finder Scopes
http://www.teleskop-express.de/shop/ind ... copes.html
GSO 150/750, EQ6 Pro, SW 70-500 + QHY5L-II, Canon 450D, TS Comacorrector 0.95x, HR Planetary 7mm, SW 25mm, mod. pas. chlazená Logitech QC 4000
Supra Praha - zkušenosti
Zrovna tak na Binoxu za 1/3 cenu
http://www.binox.cz/hledacky/
http://www.binox.cz/hledacky/
lepší rada žádná než špatná
milantos(šnek)centrum(puntík) cz
milantos(šnek)centrum(puntík) cz
- Psion
- Příspěvky: 11502
- Registrován: 02. 01. 2001, 05:03
- Bydliště: Praha
- Věk: 61
- Kontaktovat uživatele:
Supra Praha - zkušenosti
Chlapci ještě chvilku vydržte, za chvíli bude nový web i s eshopem.
- Zbych
- Příspěvky: 1244
- Registrován: 07. 11. 2009, 12:33
- Bydliště: Dačicko, okr. Jindřichův Hr.
- Kontaktovat uživatele:
Supra Praha - zkušenosti
No jo, to "za chvilku" mne Honza říkal několikrát už loni ;D. Ale podle toho co říkal to je spíš problém té firmy, co mu to dělá, že to trvá tak dlouho.
- Psion
- Příspěvky: 11502
- Registrován: 02. 01. 2001, 05:03
- Bydliště: Praha
- Věk: 61
- Kontaktovat uživatele:
Supra Praha - zkušenosti
No vyvolení už mají demo přístup
Supra Praha - zkušenosti
Jenom opravdu doufám, že se pan Zahájský neuchýlil k nějakému free řešení typu OxShop, PrestaShop atd, nebo nedej bože pronajímané verzi typu Shoptet. Hlavně to ne!
Dobson 300/1750 - Drbohlav
Sw ED80 + CG-5 Adv. + Sw 70/500 + Autoguider by Mmys
Achromat 150/1200
Sw ED80 + CG-5 Adv. + Sw 70/500 + Autoguider by Mmys
Achromat 150/1200