Fotky našich miláčků...:-))
Prazan: jo je to sexy, ten cerny tubusek EDcka k te bile krasce HEQ-5 

Je to moc slušivý design, ale raději bych to viděl venku pod hvězdama. Nedá se nic dělat - příroda asi pečuje o náš spánek. Chtěl jsem zkusil alespoň jednu fotografii hvězdného pole (bez rovnače/reduktoru, který mi zatím chybí), ale bohužel. Oblačnost přišla okamžitě po setmění. Tak jsem si aspoň zablbnul s ostřením na vzdálená světla rozhledny. Vzduch ale příliš nepřál ani tomuto snažení, což se dá čekat v těch vedrech.
Triedr 10x50, Canon EOS20D
http://astrofotky.cz/~Prazan/
Re: Fotky našich miláčků...:-))
Moc krásná sestava, gratuluji
. A gratuluji, že ti to Lenka "trpí", sic já si taky nemůžu stěžovat a má Lenka mi podobnou odchylku taky trpí
. Neznamená jméno Lenka původem v Řečtině třeba "ta, co trpí svému druhovi pozorování hvězd"? ;D

Pěkný, ten Black Diamond vypadá fakt dobře. Je to ten s novou optikou od firmy schott?
20” SW DOBSON GoTo, APM APO 152, Officina APO 130, TS APO 80, EQ8R, AZ-EQ6, AM5, Dobson SW 12", SW MAK 180, RASA 8, iOptron Pro AZ, 10" DK R. F. Royce; TeleVue EP; ASI: 294MC,462MC,662MC,2600MM,2600MCduo; Zeiss Bino; Quark Ha; ADC Gutekunst;
Je to on. V novém kabátku, s novou optikou a vylepšeným výtahem. Už se moc těším na první pořádné hrátky s ním, ale jak to tak bývá po koupi nových přístrojů, vidím to na další prodloužení "doby temna". Včera jsem alespoň v malých dírách v mracích na velice hrubě ustavené montáži (Polárku z okna nevidím) zkoušel ostření na hvězdy a práce s tím výtahem vypadá velice slibně. Až se mi podaří seriozně vyfotit hvězdné pole, dám to do příslušné sekce - pokud bude zájem. Předpokládám ale, že žádné překvapení se konat nebude a tak trochu v to i doufám 

Triedr 10x50, Canon EOS20D
Prikladam fotku mojho noveho spolocnika jasnych noci.
Celestron Starhopper 304/1500
zatial mam len jeden okular E-Lux 32mm s kt. asi moc vody nenamutim,ale casom snad aj daky pribudne..